Margarus Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 hei! jeg har ett saphire radeon 9600se atlantis 128ddr skjermkort som jeg vil gjenre tyne litt mer kraft ut. jeg vet at det er et dårlig kort så ikke kom med forslag om hvilket jeg skal kjøpe nytt. jeg har ført at 9800se kan flashes til pro å videre til XT. kan mit se kort flashes til pro ? i så fall kunne noen av dere fortelel meg en step by step gouide om hvordan jeg gjør det. linker til bios osv.. som må lastes ned..
Carnifex Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 jeg har ført at 9800se kan flashes til pro å videre til XT.kan mit se kort flashes til pro ? Dessverre kan 9600SE ikke flashes til noe. Såvidt jeg vet har dette kortet 64-bit minnebuss i motsetning til 9600/9600Pro/9600xt som har 128-bit.
Margarus Skrevet 29. september 2004 Forfatter Skrevet 29. september 2004 oj det var synd... faen også..hva skal jeg gjøre da..har ikke råd til nytt kort.. 9800pro @ XT <3<3<3
Carnifex Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 (endret) oj det var synd...faen også..hva skal jeg gjøre da..har ikke råd til nytt kort.. 9800pro @ XT <3<3<3 Nei det er jo ikke ett veldig uvanlig problem Jeg kunne også tenkt meg ett nytt kort, men har liksom aldri råd til å prioritere det. Ellers kan du jo alltids klokke det litt opp men det er dessverre veldig begrenset hvor mye du kan tyne ut av dette kortet. Minnebåndbredden er under en tredjedel av 9600/Pro/xt kortene, og selv disse er ikke akkurat superkort lengre. Endret 29. september 2004 av Carnifex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå