pellemann Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 har innstalert sims2, men når jeg skal starte spillet får jeg beskjed om at jeg har cd\dvd emulator, som må deaktiveres og spillet restartes. søkte på cd-emulator og da dukket image drive og sånn opp som svar på google, eneste image drive jeg har funnet er nero imagedrive, men den får jeg ikke started da jeg har nero 6 bundled, og denne kan derfor ikke brukes. noen som kan hjelpe? hadde jo gledet meg stort til å spille dette spilelt
zyp Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 (endret) Daemon tools kanskje? Endret 27. september 2004 av zyp
pellemann Skrevet 28. september 2004 Forfatter Skrevet 28. september 2004 bruker ikke daemon tools eller andre virtuelle cd-stasjoner
Nosferatu Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Mange brenne programmer bla. Nero og CloneCD kommer med en virtual drive. Denne må du slå av hvis den er aktiv.. Du finner nok dokumentasjon på nettet til det programmet du bruker, hvor det står hvordan man slår de av..
Bruun Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Gå i My Computer, og hvis det ligger noen andre cd/dvd-stasjoner der enn det du faktisk har, så vet du hva du skal lete etter. Hvis du har Alcohol 120% så har den også en image drive. Det jeg ville gjort ville vært å lage et image av cd1 med Alcohol 120% og kjøre det fra maskina...
pellemann Skrevet 28. september 2004 Forfatter Skrevet 28. september 2004 er ingen andre stasjoner som jeg kan se. kun under kontrollpanel, me nero imagedrive, men denne kan jeg som sagt ikke åpne, fjerne eller noen ting.. har hørt om felere som har dette problemet, men finner ikke noe svar..
Sjefern Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Avinstaller alt av brenneprogammer. Nero, clone cd, ALCOHOL 120% osv. Det går nok til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå