fiskekongen Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Lastet ned nyeste driveren, og den ser jo fin ut den. Med ny hippere layout. Men jeg får ikke satt de riktige parameterne for å se filmer på tv'n? Er det noen andre som har problemer? Får f.eks ikke valt Teatermode...... I tilfelle er det noen som kan fortelle meg hva jeg gjør galt?
Debauchery Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Kontrollpanelet mener du? Er mange som påstår at de har problemer med dette.
fiskekongen Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 JEpp er kontrollpanelet. Får ikke valgt de instillingene som gjør at man kan se på film på tv, samt jobbe på pc'n .eks. sinnsykt irriterende
Carnifex Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Du må aktivere clonemode for du får velge theatermode. Ellers er det bare grået ut.
cyberpet Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 (endret) Er grået ut hos meg også, men kommer frem når en annen skjerm/TV er koblet til. Carnifex: Hva mener du med aktivere Clone mode?? Endret 27. september 2004 av cyberpet
Carnifex Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 How do I get overlay theater mode to work? Overlay theater mode functions only when clone mode is enabled. The Overlay Theater Mode setting are greyed out when the system is in single or extended desktop mode. Les mer her: http://www2.ati.com/drivers/catconcen17307.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå