Gå til innhold

Runde-info, ap/hp skade osv på klient?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var litt vanskelig å lage en god topic da jeg ikke vet hva det heter men jeg skal prøve å forklare:

En del servere har en del ekstra informasjon når du dør og du får vite hvem du har skutt på, hvor mye skade du gjorde osv. MEN, det er jo ikke alle som har dette og jeg lurer derfor på om det er mulig å kjøre noe sånt på klientsiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I gamle dager kunne man få masse mer (unødvendig) informasjon ved å skrive 'developer 1' i konsollen. Tror ikke det har noen effekt lengre dog. Om du kjører en listenserver kan du skrive 'developer 1' og 'sv_log 3', så får du opp alt mulig slags tull. Blant annet hva folka på det andre laget skriver i teamsay om jeg ikke husker feil.

Det jeg ser du egentlig spør om er en hook som lagrer informasjon om alle treffene dine og viser dem til deg på slutten av runden. Dette ville oppfattes som cheat av VAC, med mindre Valve selv laget noe sånt. Jeg tror ikke du finner noe annet enn OGC (eller hva enn som er populært nå) som kan noe slikt.

Endret av aschj
Skrevet

Ja, det er en plugin, og heter statsme, og kjøres på serversiden.

Hadde faktiskt vært litt kjekt med en på klientsiden, men det kan vel nesten bli betraktet som juks. mtp at du faktiskt veit hvor mye hp spilleren(e) har, og kan si det videre til lagkamerater over VT, eller ved ghosting.

Skrevet
Ja, det er en plugin, og heter statsme, og kjøres på serversiden.

Hadde faktiskt vært litt kjekt med en på klientsiden, men det kan vel nesten bli betraktet som juks. mtp at du faktiskt veit hvor mye hp spilleren(e) har, og kan si det videre til lagkamerater over VT, eller ved ghosting.

Takker for svar!

Kjedelig at det kun kan kjøres på serversiden men jeg regnet egentlig ikke med noe annet. Liker spesielt den varianten de kjører hos Catch. På GamingORB blir det litt vel mye info etter min smak.

Skrevet

Statsme er egentlig EN plugin, som opprinnelig er laget av OLO fra Polen. Kan konfigureres i det uendelige omtrent, har du spilt på en server med statsme, er det nok den som ligger i bunn. På acme kjører vi også dette, i tillegg til skill-addon for hlstats.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...