haakon90 Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Heisann folkens! Jeg har kjøpt meg pinnacle StudioDV 9 nå (og et kamera seff). Har fått et prosjekt på skolen om å lage en film.. dette passer jo meg bra siden jeg har mitt eget, men jeg er ikke så veldig flink til å bruke det.. noen som kan gi meg tips til kule effekter osv jeg kan legge til... Haakon - takker for alle svar ps. det beste hadde egentlig vært en link til en side hvor det var en demo av programmet eller noe sånt..
Hole90 Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 ## Innhold fjernet av moderator -blacktower ##
haakon90 Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Skrevet 1. oktober 2004 hahaha.. så morsom du er.. (not!) noen som har noen seriøse forslag/linker??
Bruun Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Effekter har du jo litt av i Pinnacle, mens i Vegas 5 har du en god del flere. Hole90: Veldig morsomt...Rapportert
Hole90 Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 hahaha.. så morsom du er.. (not!)noen som har noen seriøse forslag/linker?? det var faktisk du som skrev det for meg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå