Gå til innhold

Vil DU ha billig CS med mere?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min mening er at det er det samme om en unge sitter inne og spiller Josefine på landet som Counter-Strike, eneste problemet er litt for mye innesitting :p

EDIT: FORBA*** at både counterkeys og CSbanana er nede akkuratt når jeg skal bestille da!

Endret av E.T
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hmmm... Ser jaggu meg ut som om både csbanana og counterkeys har sluttet å selge serials.... Noen som vet om sider som enda driver på?

Var det jeg også fant ut :( Skulle så gjerne hatt en key nå..

Skrevet
Det er helt normalt at unger spiller action spill i den alderen. Men CS er ganske blodig og er nok mindre sunt for dem å spille. Det finnes jo andre barnevennelige action spill som "Prince of Persia" eller plattform spill som "Rayman 3" :)

Ehh... Hvorfor er Prince of Persia mere barnevennlig enn CS? Er det bedre å drepe folk med sverd og spyd enn skytevåpen? Men uansett... Hadde han interessert seg for slike spill hadde han fått de. Men han har spilt flere av samme sanger og han legger de fra seg med en gang. Det fenger ikke. Han liker Battlefield, Generals, CS og faktisk sims2 en gang i blandt.

Jeg har prøvd å få han på andre tanker men jeg ser egentlig ikke skaden det gjør. Så lenge han holder seg unna skrekk og grøsserspill eller Manhunt så er det greit for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...