Gå til innhold

Sony DCR-HC1000.... eller ?


Anbefalte innlegg

Jeg er i ferd med å kjøpe dette kamera nå. Hører så mange som uttaler seg negativt om det. Personlig er jeg ikke motstander av ta-på skjerm, kjøper kameraet pga 3ccd, lysfølsomhet og farger og det faktum at Sony sine kamera ofte er bra skrudd sammen (Solide). Er det noen som vil hevde jeg gjør en feil ? Konkrete argumenter og forslag mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HAr selv nesten bestemt meg for dette kameraet selv også. Litt fordi at jeg får innkjøpspris på Sony, men også fordi jeg altid har hatt Sony kamera og liker kvaliteten. Man får aldri mye ekstrautstyr med Sony, men billedkvalitet og byggekvalitet har alltid vært på topp.

 

Dere som nå kjøper dette, kan dere ikke legge inn erfaringer i produktdatabasen.... PLEASE..

 

Kjøpte faktisk et DV-magasin som digget dette kameraet på test. De mener at touch screen er en smaksak, og synes man det er OK får man et supert kamera.

Lenke til kommentar

Hehe.. Sendte sint mail til sony.no om dette i går. Spent på svar.

Tragisk at de promoterer utgåtte modeller istedet for å informere om det som faktisk er nytt og på markedet nå. Sikkert for å tømme lageret.

 

Hadde de i det minste senket prisene på de utgåtte modellene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...