Gå til innhold

Hvor lenge kan kortet holde

garfunk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge tror dere dette kortet holder i antall år?

Kortet

Skal ha nytt skjermkort snart så trenger råd. Blir ikke så veldig mye FPS spill. Half life 2 og sånn kanskje. Mest RTS spill. Rome: Total war tror jeg og det nye lotr spillet, battle for middle earth. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 år? ikke mer? Når jeg nå kjøper skjermkort så blir det nok en god del år før jeg bytter. I så fall tror jeg det blir et x800 pro vivo kort..

kanskje dette?

Her

Burde i hvert fall holde en god stund :)

Skrevet

Vel et kort med 256MB vil nok holde lenger enn et med "bare" 128MB, men uansett kommer det an på bruken. Skal du bare spille HL 2 holder nok begge så lenge du har pc, men du vil vel kjøpe noen av de nye spillene når de også kommer.

Skrevet

Ja jeg kommer til å kjøpe nyere spill når det kommer også selvfølgelig :) hehe...

Gleder meg mest til jeg får tak i Rome: total war. Så tror nok det blir det kortet. :D

Skrevet
Hvor lenge tror dere dette kortet holder i antall år?

Kortet

Skal ha nytt skjermkort snart så trenger råd. Blir ikke så veldig mye FPS spill. Half life 2 og sånn kanskje. Mest RTS spill. Rome: Total war tror jeg og det nye lotr spillet, battle for middle earth. :)

Skal du ha ett kort som er noen lunde brukbart om 3-4 år så burde du kjøpe markedets beste kort... Dvs. X800XT eller 6800Ultra... Selv de kortene skal få slite med spillene i 2006-08... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...