Gå til innhold

Slutt på krigen..


Anbefalte innlegg

Ps2 vs. GC vs. Xbox...

Jeg er så lei..

Hvorfor kan dere ikke bare begrave stridsøksa og ha det fett med den/de maskinene dere bestemmer dere for å spille på.. Er det så underholdende å disse hverandres maskiner, ha årelange diskusjoner om hvilken som er "best" osv..Det kommer ikke noe informasjon/godt ut av det, bare tom skitprat.

Dette er på en måte en liten oppfordring til alle dere som sitter å leser dette.. For all del, fortsett. Jeg skal på ingen måte diktere hva dere skal/ikke skal gjøre.. Det er deres liv, det er kanskje litt teit å bruke det opp på å krangle om hva som er "best"..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig noen som skriver det! En ting er å diskutere fordeler/ulemper med de diverse konsollene, men det har vel utviklet seg mer til drittkasting.

Jeg personlig foretrekker ps2, og selv om 300 stykker skriver at jeg bare MÅ kjøpe Xbox, så det uansett mitt valg. Dersom ikke folk klarer å være saklige, så driter jeg også i hva de skriver :grin:

 

Mvh

Gorthaur

Lenke til kommentar

Hehe.. hva skjer her da?

 

Kjøp heller gamecube!

 

Er litt lei av diskusjonen selv, selv om jeg gladelig bistår i den. det kommer jo folk til hele tiden, som vil vite mer og mer om hva de skal kjøpe!

Det er sunt med diskusjon...og hva ellers skal man fylle dette konsollforumet med? Det er jo et forum der man diskuterer konsoller.

 

Kanskje dere har lyst å diskutere kjælehamsteren deres i stedet? I think not!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er lei av alt dette vs snakket selv.

 

Holder meg engetlig nokså nøytral.

 

Men det er en maskin som gjør at jeg skifter litt sider av og til. Nemlig Xbox. Det blir slengt så mye dritt om Xbox at man må slenge med leppa.

 

GC trenger ikke så mye "hjelp". Det eneste useriøse som blir sagt om den er som regel at det er en barnemaskin eller lekekomfyr. Det er jo bare idiotisk.

 

PS2 er vel den jeg liker minst. Den har en hærskare av fanboys etter seg som bruker spillene som et argument, men har den så mange "toppspill" som de andre ikke kan stille opp imot. Synes ikke jeg.

 

Nå er det slik at Xbox folka liksom bare bryr seg om grafikken og bruker det som et argument for at Xbox er best, mens PS2 folka sier liksom at de har gøyest spill og at grafikk er ikke alt. Når PS3 kommer vil at snu seg. Da er det ps3 folka som vil ha grafikk som et argument mes Xbox folk sier gameplay. Så vil Xbox2 komme og alt snur seg igjen. Kanskje..

 

 

lol

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-25 17:12, Mulch skrev:

Hæ?! Sier du at GC IKKE er en lekekomfyr!? Nå er jeg forvirret, den ser ut som en, lukter som en, da må det jo være en lekekomfyr!?


 

Problem barn....

 

GC er konge!!

PS2 er konge!!

X-box er.....vel pc`n min er bedre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...