Gå til innhold

Montert Feil eller ikke?


iStephano

Anbefalte innlegg

Hei der, jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med en liten ting, mitt oppsett er:

 

AMD64 3200+ Boxed kjøler

MSI K8N Neo Platinum

Corsair 1GB minne

 

Jeg har alltid en varierende temp fra 32 - 55 mest på 40 - 50 Idle.. hender den går opp mot 62 grader under spill men aldri konstant.

 

Men jeg har hørt snakk om nå lenge at det er veldig viktig å sette på vifta riktig altså rett vei. Hva mener dere med det?

La meg lage et klart bilde her så alle forstår tanke gangen min.

 

Jeg sitter nå å ser inn i min ferdig monterte pc mens jeg skriver her nå. CPU vifta står med feste bøyeklemmen på høyere side. Dette av helt naturlige årsaker. den sitter godt fast, ikke skjevt eller noe annet. Er dette riktig montert? Har det noe å si hvis jeg snur vifta så bøyeklemmen står på venstre side? Eller er dette akkuratt det samme? Ingen har noen gang forklart dette. Ever, ikke på bruksamvisningen en gang. Bare sett den ned..

 

Å når jeg tar på vifta mens den går (selve kobber vifta) så er den lunka, ikke det en gang. BIOS`en min er oppgradert til 1.4 men jeg syns forsatt den er varm. I følge Cool and Quiet. Bruker goop`en som fulger med bare så det er sakt. Siden jeg ikke har noe erfaringer med å sette på så tørte jeg ike helt..

 

Takker så mye for svar fra dere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...