Gå til innhold

Noen spørsmål ang Xecuter 3


ob1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Når kommer den? Jeg sitter med det inntrykket at "den kommer snart" i lengre tid nå.

 

2. Må den loddes på?

 

3. Noen som vet hva den vil koste?

Vel her nå også kikket på denne chippen i lang tid. Ser på www.xbox-scene.com at de nå har begynt å produsere chipen og sender den i disse dager ut til ca 10 modchip sjapper. Kommer nok til å blir VELDIG rift om den chipen. Tipper den blir like dyr som de dyreste modchippene. Kan vistnok ha et LCD display o front på xboxen som addon. skal vist vise cpu temp osv.

 

Er dog usikker på hvilken BIOS versjon denne chipen vil kjøre og hvordan den funker på en1.6.

 

xbox-scene kan virke litt uoversiktlig, men det står nå mye nyttig der. Hvilken versjon av xbox har du?

Lenke til kommentar
:blush: Hvordan finner jeg ut hvilken versjon jeg har? :blush:

http://www.xbox-scene.com/versions.php

 

Følg linken for "open box". Har du en kjøpt etter april i år har du sannsynligvis en 1.6. Det er kun 1.6 som er sær i forhold til modding. Kan bare kjøre Executer m8 / M7 bios. I disse dager kommer executer 3 bios så det kan hende det er endringer der. Det står om dette på din nye "venn" websiden www.xbox-scene.com

Lenke til kommentar
Kanskje den spillebutikken "spiderman" i oslo vet noe om dette? DE har vist god peilign på hva som rører seg på kosnollplatformene der. Stikk innom og ta en snakk med dem. De har sjapper flere steder i landet tror jeg. Sjekk på www.spiderman.no

Da må du nok tro en gang til. Var innom der en dag og butikken var tom for kunder. Begynte forsiktig å ymte frampå om xbox og modifisering for en gutta bak disken.

 

"Tror du vi hjelper folk med å piratkopiere spillene vi selger!" var svaret jeg fikk. IKKE spørr om dette på spiderman.... :blush:

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...