Gå til innhold

Holder min strømforsyning til et MSI 6800 kort?


Fjelldal83

Anbefalte innlegg

Eg vil ha meg eit nytt skjermkort, mest sannsynleg eit 6800gt.

Men eg har berre 200w, så eg må kjøpe ny strømforsyning. Derfor las eg litt i manualen til pc'en og der stod det at eg ikkje kunne skifte det sjøl, men måtte kontakte fagfolk. Men slik eg har forstått det, så er det vel berre å skru den i og feste kablane der dei skal. Er det ikkje? :dontgetit: Burde eg ikkje greie det sjøl?

Har du merkepc, eller bygd selv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(Merke-pc

Har det noke å sei?  

 

 

Ja, noen merke PC'er fra HP, Dell, IBM osv. har muligens spesialkontakter, ukurant størreelse osv.

 

Selvbygde PC'er + noen merker som Fujitsu-Siemsens hjemme PC f.eks. bruker strømforsyning av standard størrelse, har standard kontakter osv.

Endret av tiger.no
Lenke til kommentar
hei har tenkt å kjøpe en Thermaltake Silent strømforsyning 480W - Silent Purepower Serie. Men denne har kun 18A på 12+. Er det for lite til å kjøre en AMD 3000+, 3 hardisker, 6800GT? Se profil for nærmere info om system.

 

Bør man helst a minst 20A på 12V?

Er usikker på hvor mange A du bør ha på 12V. Ville bare annbefale denne 480W fra Tagan.

 

Tester:

PCReview.co.uk

Hexus.net

Tech-PC.co.uk

Modtown.co.uk

3Dvelocity.com

OCprices.com

Hartware.net (Tysk)

Hardwareecke.de (Tysk)

 

EDIT: Fikset link

Endret av TJ
Lenke til kommentar
Ville bare annbefale denne 480W fra Tagan.

 

Tester:

...

Hey, kult. Visste ikke at det var noen som førte Tagan i Norge, men så ignorant kan man være. Men det var jo ingen av de testene som faktisk fokuserte på Tagans kanskje sterkeste kort, lydnivået. Noen som vet om tester som setter den opp mot Enermax Noisetaker eller Fortron/Source (på lydnivå, altså)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...