Gå til innhold

HJELP meg! ang. GTA Vice City!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt hjelp til å finne ut hvordan jeg kan kjøre billøp på grand theft auto vice city.Det er et kart over alle billøpene du kan kjøre i garasjen/kjelleren på bilforetningen like ved flyplasse,men jeg vet ikke hvordan man kan kjøre de løpene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg trenger litt hjelp til å finne ut hvordan jeg kan kjøre billøp på grand theft auto vice city.Det er et kart over alle billøpene du kan kjøre i garasjen/kjelleren på bilforetningen like ved flyplasse,men jeg vet ikke hvordan man kan kjøre de løpene..

Spiller du på playstation2 elle xbox?

Er det slik at du har kommet deg ned i garsjen bak bilsjappa og sett kartet på veggen over billøpene? Du må finne kartet og klikke på X er det vel på PS2. Da vil du kunne velge hvilket løp du vil kjøre. Så er det bare å møte opp på startstreken og kjøre.

Billøpet startet når du kjører inn i den rosa "tåken" som avmerker startplassen din eller hvis du krasjer i en av de andre bilene. Sleit selv veldig på det siste løpet som er sinnsykt langt. Det blir så mye krasjing at bilen din rett og slett eksploderer til slutt.

Finnes dog et triks du kan gjøre der. Du får spørre løs hvis du skulle slite med billøpene så skal jeg lære deg noen dirty triks.

BTW fant ingen funksjon for å sette enn en SPOILER funksjon her som folk kan trykke på hvis de vil se en skjult tekst. Er det mulig på dette boardet?

Endret av Mazeking

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...