Gå til innhold

Trenger ny DVD (fra www.dvdhuset.no)


Sir_cruz

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en ny DVD fra dvdhuset bestiller :

 

Harvaste moon A Wonderful Life

Schpaaa

og etterelannet annet... , men hva ?

 

Pk, de beste filmene jeg har sett er :

 

Gladiatoren

Schpaa

Con Air

Gone in 60 sec.

Road Trip og

Old school

 

Liker sånne filmer så vis dere kan anbefale noe i nærheten så hadde det vert konge :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres sikkert idiotisk ut; men på listen min er de to første er dårlige, mens de to neste er middelmådige. *Spre folk for anerkjent hykleri* Følgende er filmer som jeg elsket for to år siden da jeg var liten og blond. Og mange flere klart, men det er dem jeg kom på i farta. Du har sikkert sett dem men det er gøy å lage lister så la gå. Vet den er lang.

 

Braveheart

Enemy at the Gates

Gangs of New York

Seven

 

Titt ellers innom de to trådene om actionfilmer på kategoriforsiden, og plukk noe derifra. Evt. titt innom IMDb's Top 250 eller la meg vite om jeg får lov til å prøve å frelse deg, men det koster naturlig nok litt penger. Litt mye egentlig. Faktisk litt for mye.

 

(Jeg var faktisk seriøs.)

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

At du hadde sett alle regnte jeg med. Men det er ikke så lett å vite... det blir bare dumt om jeg skal anbefale noe jeg ikke tror du har sett. Det blir nesten å kikke på lister over tidenes beste actionfilmer eller noe sånt.

 

Jeg prøver ikke å markere noen stor kjærlighet for IMDb eller noe, men sånt noe kan jo gi deg en pekepin. Ellers er det vanskelig...

 

(Shichinin no samurai tror jeg du kan droppe for eksempel.)

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...