Irminsûl Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg installerte akkurat RivaTuner bare for å snoke litt rundt - hadde egentlig ikke tenkt å forandre noe - men så ser jeg raskt et problem: På "forsiden" av programmet, så står det under 'Driver settings' at... "No supported drivers detected for this display adapter". Jeg har Connect 3D 9500PRO med Catalyst 4.9 installert, men RivaTuner skjønner ikke det. Under 'Target adapter' står riktig kort oppført, men ingenting på driver. Jeg har alltid hatt problemer med skjermkort-driverene (farge-instillingene resettes hver gang jeg starter Windows eller avslutter et spill), men driverene ER installert, så burde ikke RivaTuner da finne det? Ang. problemer med driverene, så har jeg fulgt de riktige prosedyrene for å avinstallere/installere Catalyst, så jeg ser på det som et "fact of life" og ikke noe å gjøre med. Likevel håper jeg at RivaTuner kan finne driverene slik at jeg kanskje kan forandre instillingene. Noen som har noen råd å komme med?
Irminsûl Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 Har du prøvd Drivercleaner? Nei, aldri. Skal prøve det senere. Takk. Jeg tviler på at det har noen effekt, siden dette problemet oppstår selv etter en formatering når driverene er "rene".
starving Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Rivatuner støtter bare "drivertweaking" på Nvidia kort. du kan kun bruke low-leverl tweaking på ATI kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå