Lucifer 666 Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Går det ikke ann å brenne bin/cue og .img filer på dvd plate? Prøver i nero med burn image men da kommer bare plata ut igjen...
Praetorian Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 det må jo vel være et image som er laget for formatet, har aldri sett bin/cue brukt til dvd (eller brukt det selv). .img skal jo gå i Nero, evnt. døp om til .iso hvis du får problemer, mener at jeg har hatt det også. Selv anbefaler jeg freewareprogrammet DVD Decrypter til å brenne .img.
Morp[]eus Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Bruk DVD Santa. Et genialt og lettvindt program.
bengh Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Kommer vel an på om det er DVD-image eller CD-image. Velg File-Open i nero og hent image-filen. Den blir da hentet inn i Nero. Du ser av størrelsen om det er CD eller DVD og kan putte inn rette plata. Tror ikke du kan brenne CD-image på DVD nei - hva er pointet med det - du fyller jo hele plata ?
bengh Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 (endret) PS Hvis det er en DVD-image kan det hende den er litt for stor for DVD'n. Dette skjedde for meg og løsningen ble å velge overburn under advanced options i nero (senere enn 6.3.1.20) og legge til 10-20 MB på DVD størrelsen. Dermed smatt filene på plass på DVD'n. Hvorfor noen har laget et DVD-image som ikke får plass på en standard DVD kan du spørre om. Spiller ingen rolle om det er DVD+R/-R/-RW - jeg testet alle disse formatene ! Ikke aller DVD brenner støtter overburn i følge OCFreak - Love my LiteON Endret 23. september 2004 av bengh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå