sindreskalsykle Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 (endret) topic sier det meste.. TrackIR Syns bare det så kult ut i spill, spess bilspill. Er det noen som har prøvd det og kan si no om det er bra, noen som vet hvor man kan få tak i det i norge? sjekk dissa videone: Skrytevideo fannt test på hw.no sier jo det meste der... Endret 23. september 2004 av sindreskalsykle
Zlash Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 (endret) Heisann, har nettopp kjøpt meg Track IR3 Pro. Må si at jeg skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten denne. Og må si jeg ble forbauset over hvor nøyaktig den faktisk er. Et must hvis du spiller mye flysimulatorer, eventuelt bilspill o.l. Tror faktisk jeg aldri har kjøpt noen "gadget" som jeg har hatt mer moro med enn TracKIR3 Pro. Du KAN bestille det fra www.pekogklikk.no. Men disse har bare den første versjonen av produktet som ikke er halvparten så nøyaktig. Samtidig så er prisen 3 ganger høyere Anbefaler deg heller å kjøpe det fra www.naturalpoint.com. De er litt trege med å sende dem ut (ca 1 uke for meg), men UPS brukte kun 1 døgn før de kom og leverte pakken på døra De har også utmerket support på produktet. Du kan sende e-post samt skrive i forumet dems så tilbyr de å hjelp der også. Virker som en seriøs bedrift som iallefall jeg kommer til å følge med på videre Endret 23. september 2004 av Zlash
sindreskalsykle Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 ok, hvor mye kom det på totalt med moms og sånn a?
Zlash Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 ok, hvor mye kom det på totalt med moms og sånn a? Har enda ikke fått regninga for tollen, regner vel med at den kommer snart
HWE Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 ok, hvor mye kom det på totalt med moms og sånn a? Har enda ikke fått regninga for tollen, regner vel med at den kommer snart Kosta det USD 139 + frakt USD 71 eller fant du en rimeligere måte ?
tacomodo Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Har sykt lyst på en sånn. Kan noen som har den fortelle litt? Virker som "alle" som spiller flightsims har TrackIR når for tiden...utenom meg snufs
barry_zito Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Kjøpte TrackIR3Pro fra www.rcsimulations.co.uk for ca 4 måneder siden. Kjempeservice, det var ikke noe problem å sette verdien på pakken til £10 eller noe for å slippe moms og fortollingsgebyr Totalt ble det nette 900kr å betale inkludert frakt. Det tok ca 4-5 dager før pakken hadde ankommet postkontoret. Har du først prøvd TrackIR kommer du ALDRI til å bruke "hat switch" til å se deg rundt om igjen i flightsims. Er litt uvant å holde hodet helt rolig i starten, men tar ikke mer enn 5-10 timer å bli vant til det. Ble også litt kvalm de første gangene jeg brukte TrackIR'en, så i starten ble det ganske korte flyturer. Men også kvalmen gikk over etter noen timers bruk. Kan legge til at jeg kun har brukt TrackIR med 2.verdenskrig-flightsims (World War 2 Online og IL2-FB) Anbefaler også å kjøpe "TrackIR-capsen" med innebygd "refleks" så slipper du å feste de reflektive klistremerkene på panne o.l hver gang du skal bruke den.
Kris27 Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 'Anbefaler deg heller å kjøpe det fra www.naturalpoint.com. De er litt trege med å sende dem ut (ca 1 uke for meg), men UPS brukte kun 1 døgn før de kom og leverte pakken på døra. Har akkurat kjøpt det fra Naturalpoint, bestilte på en søndag og hadde UPS på døra på onsdag, syns ikke det er så tregt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå