Gå til innhold

Hvor kjøpe spill på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann!

Anbefalinger på nettbutikker hvor jeg kan få kjøpt spill? For eksempel StarCraft og andre gamle klassikere! :p

Hvordan er det å bestille spill fra utlandet? tenker på moms og fortolling etc...

Endret av Maverick2002
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Starcraft og Broodwar finner du i temmelig mange fysiske butikker (f.eks. Platon) til rundt hundrelappen. Anbefaler også å plukke med Diablo 2 og tilleggspakken Lord of Destruction.

Ellers kan du ta en titt på QXL og www.finn.no. Selv har jeg kjøpt en del snadder derfra (pent brukt) til en svært billig penge. Play.com har en del gamle greier her, hvor jeg antar at hvert enkelt spill blir sendt for seg selv (og dermed kommer under tollgrensen på 200kr). På play.com betaler du heller ikke for frakt.

Skrevet
Ellers kan du ta en titt på QXL og www.finn.no. Selv har jeg kjøpt en del snadder derfra (pent brukt) til en svært billig penge.

Vær litt obs på bruktkjøp. Husk at serienummeret kan bli "herpet" om fyren som hadde spillet har spilt online og oppført seg som en idiot, f.eks. brukt hacks osv. Da blir du nektet på en bråte servere, fordi de ikke vil ha juksemakere der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...