anon12234 Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 hei, jeg har spillt en del painkiller i det siste og syntes at det er dritfett. kunne ikke vente til jeg kom til sistebossen. gleda meg som en unge. men så en dag så begynte spillet å krashe til desktop hver gang jeg forsøker å save. og det er kun noen få av loadene som funker, med en gang jeg trykker på quicksave eller quickload så krasher det til desktop. jeg må trykke esc og velge en mye tideligere load. den eneste fom ikke krasher. og når jeg kommer til neste checkpoint så krasher den til desktop med en gang jeg berører checkpointen. har forsøkt å reinstallere spillet uten hell...... noen som har noen råd?, har ikke lyst til å bare legge det på hylla, hade jo kommet meg til chapter 5!, SÅ NÆR SLUTTEN!
CHB3 Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Ta vare på savefilan så reinnstallere du det Det har funka hos meg
anon12234 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 har som sagt allerede gjort det...... hadde du samme problem?
CHB3 Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Ja hadde akkurat samme problem. Da jeg reinnstallerte det så kjørte jeg uten crack, kansje det var probleme ikke vet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå