superreven Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Kom hjem fra skolen i dag og der lå Doom3 fint i postkassa (elkjøp 299,- ) å kunne ikke vente me å installere det. Det er nå gjort å alt er bare fryd og gammen! Eller... kanskje ikke... Da jeg skulle prøve mulitplayer delen fant det ingen servere. Går på "Join Game", har satt filterene på "Any" og har prøvd både "Get new list og "Refresh" - uten hell. Prøvde også å skru av firewallen til SP2 uten at det hjalp. Har bredbånd. Hvorfor finner det ingen servere?
superreven Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 (endret) Fikk ordnet det. Hadde installert en nocd crack for å slippe å ha i cden... å det likte det tydeligvis ikke... jævla irriterende å høre på den der flylyden inni cd-romen når du spiller da... Noen som har noen IPer til bra (norske) servere? Endret 22. september 2004 av superreven
Fløtepudding Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Bare sett opp din egen server. Jeg gjorde det, og fikk masse besøk (og best PING!). Ble drept av en tysker mange ganger som gjorde narr av hvor dårlig jeg var...det var morsomt, men ikke så kjekt som UT. Jeg pleier å få høy score i UT spill, men denne karen var knallhard. Han skrev masse tysk om tot du dumme sau og Nooob og greier til meg. Helt vill Hahaha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå