vix Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Kan en bruke Ecc minne på non ecc hovedkort? Minnenebrikkene er ikke REG minne Noen som har erfaringer med dette?
vix Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 Jeg fant ut av det jeg fikk prøvd ecc brikkene på et annet hovedkort som ikke har støtte for ecc ram ,og det virket fint
volcomer Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 RAMen vil funke, men du vil ikke få utnytta ECC'n.
MrLeftfield Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 rart, fordi jeg brukte noen ECC brikker på ett HK som ikke støttet ECC, og da peip PCen under oppstart uten å gi noe som helst bilde, mens den funka helt fint med den gamle RAMen. Jeg fikk sånn inntrykk at ECC minne på NonECC HK funker ikke. Men det har kanskje noe å gjøre med at PCen var gammel
vix Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Skrevet 14. oktober 2004 De minne brikkene jeg har har ecc støtte ,men er ikke reg/ecc minne ,disse brikken vet jeg ikke kan brukes på non/ecc hovedkort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå