Jooakim Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 (endret) Jeg har nettopp formatert C: Så da måtte jeg installere skjermort driveren på nytt da kommer denne meld. opp (hadde samme prob. første gang jeg installerte det) EDit: voldsomt mange som har sett på denne tråden nå :s Endret 21. september 2004 av TheMasteR
birgeru Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Skjermbildet ditt ser ok ut, er det ikke standard windowsdrivere som er i bruk? Har du sjekket det? Og er det medfølgende drivercd du installerer fra?
Jooakim Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 Det var ikke noe som var installert nei, jeg fant driveren fra www.ati.com
Jooakim Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 Sapphire Radeon 9600 Atlantis 256MB DDR AGP, ATI9600, DVI-I, TV-Out, Full-Retail
Carnifex Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 (endret) Sapphire Radeon 9600 Atlantis 256MB DDRAGP, ATI9600, DVI-I, TV-Out, Full-Retail Jeg ville ha fjernet driverne helt, enten med avinstalleringsprogrammet til ATI, eller (og) med denne f.eks: http://ati.com/support/drivers/misc/catalystutils.html Deretter ville jeg gått inn i devicemanager og fjernet kortet fra listen. Så ville jeg restartet maskinen og reinstallert driveren. :Edit Jeg ville også installert AGP driveren for hovedkortet på nytt. Endret 21. september 2004 av Carnifex
Jooakim Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 fikset det nå. måtte laste ned DirectX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå