Gå til innhold

RARE rykter avbekreftet


Nighte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde nå det var slik at ryktene gikk om at de ville ha Activision til å utgi for at de skulle gå multiplattform....Dessuten står det i tillegg at de spurde om at ryktene som gikk var sanne....og fikk i svar om at det var alt bollocks.....Vil nok påstå at RARE ikke går multi!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-11 20:28, AciD18 skrev:

Trodde nå det var slik at ryktene gikk om at de ville ha Activision til å utgi for at de skulle gå multiplattform....Dessuten står det i tillegg at de spurde om at ryktene som gikk var sanne....og fikk i svar om at det var alt bollocks.....Vil nok påstå at RARE ikke går multi!


 

Vel, det kan godt hende. Men hvordan forklarer du da julekortet og de mange ryktene om at de har XBOX og PS2 devkits? :smile:

Lenke til kommentar

Ikke for å fornærme noen, men mange av dere er, skal vi si, litt for lett lurte. Dere hører noen ubekreftede rykter, og woops dere behandler det som fakta. Det er mange poster som deklamerte at M$/Activison/EA hadde kjøpt opp Rare, og at Starfox kom til Xbox, osv.

 

Rykter er bare rykter, dvs ubekreftede utsagn. Behandle det slik, ikke gå rundt å si at det er sant, før det er offesielt.

Lenke til kommentar

Hehe.. Vel, vel. Jeg sier ikke at det er sant. Men du kan ikke bare fnyse av rykter. Rykter er rykter, greit nok det. Men når det er Rare some sender ut det julekortet og fra flere kilder sier at de har devkits. Så kan man ikke bare fnyse av det.. Jeg tror ikke Rare har blitt kjøpt opp, men man kan ikke ungå å spekulere i det heller.

 

Nesten alltid er det noe sant i rykter, så ikke bare fnys av det. Ta det på alvor, men ikke sluk det som en godtroende idiot...

Lenke til kommentar

tiden vil vise :smile:

om rare går multi-platform, så tror jeg ikke jeg bryr meg stort egentlig.. rare er rimelig opp-hypa, og de bra spillene de produserer/lanserer er nintendo exclusives - som altså ikke kommer på noen annen platform uansett (nintendo eier rettighetene til karakterene/etc).

Lenke til kommentar

Du har jo Perfect Dark og James Bond: Goldeneye, som Nintendo ikke eier rettighetene til. Så de har noen store tittler som ikke eies av Nintendo.. Husk, det går ikke bare på kjente spill. Men på at de er flinke til å lage spill :smile:

Lenke til kommentar

Det kommer to Star Fox spill.

 

Star Fox Adventures, et Zelda64 lignende spill som Rare holder på med.

 

Og et Star Fox spill som skal være enn sann oppfølger til Star Fox64, som er felles prosjekt av Namco og Nintendo. Spillet er under utvikkling til TriForce (arcade maskin som er basert på GC) og GameCube.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...