Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløse nettverket kobler seg ut hele tiden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et problem. Den trådløse internett tilkoblingen, kobler seg ut hvert 3. minutt eller noe i den dur. Må trykke på "koble til", så varer den i 3 min.

 

Noen som vet hva som er problemet?

Pss på så IKKE "aktiver IEE 802.11x-godkjenning" er aktivert for nettverket. Dette gjør det ofte ustabilt.

 

Håper dette kan hjelp.

Endret av eirik99
Lenke til kommentar
Pss på så IKKE "aktiver IEE 802.11x-godkjenning" er aktivert for nettverket. Dette gjør det ofte ustabilt.

 

Hvordan gjør man det har samme problemet

I winxp. Det er to steder dette gjøres

1)Høyreklikk på det trådløse nettverksikonet og vis tilgjengelige nettverk". Her finner du det aktuelle nettverket.

2)Høyreklikk på det trådløse nettverksikonet og vis tilgjengelige nettverk">avansert>trådløse nettverk>egenskaper for det aktuelle nettverket>godkjenning

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Min bror har også samme problemet, men der er det ikke IEE 802.11x som er feilen. Når han spiller spiller spill som wolfenstein og warcraft 3 kobler blir han disconnected hele tiden. Med andre ord, det trådløse nettverket er veldig ustabilt, og gjør slik at man ikke kan spille hvilket som helst spill over internett.

 

Noen som har svaret på hvordan man fikser dette?

Endret av jolleguten
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Ringte, men køen var alt for lang. Koster sikkert drit mye de minuttene man venter også.

 

Signalestyrken: Utmerket...

 

Men har hørt at det har noe med porter å sånn. Noen som vet åssen jeg åpner disse i en Netopia 3351 eller 3com OfficeConnect 3CRWE53172??

www.portforward.com

 

Klikk på "Routers", finn din router også velger du "Porttriggering"

 

Sigga: Gå til www.portforward.com, finn din router og følg anvisningene.

Står ganske sikkert standard ip der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...