tinsley Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 (endret) Heisann! Hørte her om dagen at man kunne få lov til å spille CS Source gjennom Steam hvis man hadde Condition Zero fra før. Noen som vet om dette er tilfelle og hvordan man gjør det? Har CS:CZ retail kjøpt på cdon.com med cd-key og alt det der. Takker. #Emnet endret og flyttet # Endret 21. september 2004 av Blib
Blib Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Tja, får du ikke da opp CS:Source opp i lista over My Games eller noe? Sjekk ut "Browse games" og den slags også ...?
Hermans Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Registrer produktet på Steam, og det vil komme på på steam-spill-lista din.
Mr.SS Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 eLLER LAST DET NED fra en bittorent sidet ulovlig
BoRsE Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 eLLER LAST DET NED fra en bittorent sidet ulovlig ehh hva med CD key! dass!
tinsley Skrevet 20. september 2004 Forfatter Skrevet 20. september 2004 Registrerte cd-key'en på Steam og det kom opp i My Games listen min. Glimrende! Har ikke den beste maskinen i byn akkurat. Er det vesentlig større min. requirements på Source Beta enn på Condition Zero?
Hermans Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Jeg vil tro at CS:Source vil ha omtrent samme min. Requirements som Half Life 2
Hr. Jenssen Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Tja, får du ikke da opp CS:Source opp i lista over My Games eller noe? Sjekk ut "Browse games" og den slags også ...? Skal ikke denne tåden flyttes, tro? En liten navn-endring bør vel også gjøres, så er denne tråden fin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå