Vims Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Finner ikke helt ut av hvilken items som går ann å mixe så det blir litt power. Det eneste jeg har funnet ut er generere hp+generere mana. Noen som noen tips...
Shicca Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 2 tips: 1. Halvdårlig topic. "Dota" vet dessverre ikke alle hva er. 2. Det finnes et eget WarCraft Forum... Anyway, jeg har ikke alle item-oppskriftene i hue, men det tar det ikke lange stunda å lese oppskriftene. De "selges" (Du kan ikke kjøpe dem, da de koster 1 wood) fra tre ulike merchants rett vedsiden av der du starter. For de som lurer: "Dota" eller Defence of the Ancients er et WarCraft III Custom map. Meget populært på BattleNet.
Vims Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 Enig at det var en dårlig topic Hvordan klarer jeg å få tak i wood?
TomWhittaker Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Hvordan klarer jeg å få tak i wood? Du trenger ikke wood. Her er item/recipie list, veldig nyttig
Shicca Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Enig at det var en dårlig topic Hvordan klarer jeg å få tak i wood? Som jeg skrev, Du kan ikke kjøpe de, da de koster 1 wood. Bedre forklart, du vil ALDRI få wood på Dota, de itemene er der kun for at du skal lese oppskriftene. Uannsett; følg lik fra ptv-
Vims Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 Takker...Leter litt rund på det forumet.Finner vel noen tips om en stund.
Pug Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Takker...Leter litt rund på det forumet.Finner vel noen tips om en stund. Du trenger ingen tips for å mixe items. Det eneste du behøver å gjøre er å lese 1-2 linjer text for å finne ut hvilke items som trengs for å mixe. Eksempler: Power Treads: Boots of Speed + Gloves of Haste + Boots of Elvenkind Boots of Travel: Boots of Speed + 2x Upgrader. Burize Do-Kyanon: Crystalis + Demon Edge. Crystalis: Claws of Attack + Broadsword + Upgrader. Osv...
Vims Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 Takker...Leter litt rund på det forumet.Finner vel noen tips om en stund. Du trenger ingen tips for å mixe items. Det eneste du behøver å gjøre er å lese 1-2 linjer text for å finne ut hvilke items som trengs for å mixe. Eksempler: Power Treads: Boots of Speed + Gloves of Haste + Boots of Elvenkind Boots of Travel: Boots of Speed + 2x Upgrader. Burize Do-Kyanon: Crystalis + Demon Edge. Crystalis: Claws of Attack + Broadsword + Upgrader. Osv... Det var gutten sin det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå