thomasw Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 (endret) Lurer på hva som er forskjellen på DVD+R og DVD-R? Har hørt noe om at DVD+R kan brennes på flere ganger (altså, bruke 2GB en gang, og 2,7GB en annen dag liksom).. Er dette riktig? Ja, har prøvd å søke i forumet - men fant ingenting *Emnetittel redigert av moderator - "Hva er forskjellen?" beskriver ikke innlegget i det hele tatt* Endret 21. september 2004 av psilocybe
Fury Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...92;+r,and,dvd-r Her er en fin tråd. PS: hvis du søker slik: "dvd+r" AND "dvd-r" finner du sikkert mange flere
Rayline TWB Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Det er DVD-RW/DVD+RW du kan brenne flere ganger på.
thomasw Skrevet 19. september 2004 Forfatter Skrevet 19. september 2004 (endret) Det er DVD-RW/DVD+RW du kan brenne flere ganger på. Men nederst på plata står det "(RW) DVD+R" Bruker Verbatim DataLifePlus (DVD+R).. Men vet dere om noen netbutikker som selger billige DVD +/- plater da? omså på spindel (har fult av ubrukte dvd/cd cover.. EDIT; Har ikke bruk for FULT av +/-RW plater Endret 19. september 2004 av thomasw
Rayline TWB Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 De aller fleste av webshopene har billige plater, f.eks. Komplett, Netshop, PSData, PCUtstyr, Multikom, Mamoz, El-kjøp osv. osv.....Norwaydisc også.....
thomasw Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 De aller fleste av webshopene har billige plater, f.eks. Komplett, Netshop, PSData, PCUtstyr, Multikom, Mamoz, El-kjøp osv. osv.....Norwaydisc også..... Har du et spesielt merke å anbefale da eller? Hvilke plater bør jeg styre unna?
Kreutzfeld Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 (endret) Hovedforskjellen mellom DVD+R og DVD-R er kompatibilitet med DVD spilleren. Ikke alle spillere tar begge formatene. Dette må man være obs på. Årsaken er at produsentene opererer med forskjellige standarder (overraskende nok). DVD-R er generelt mer kompatibelt enn DVD+R, men DVD+R skal vist ha en kvalitet som er bedre enn DVD-R. Jeg har forresten ikke funnet billigere plater enn 50x Samsung DVD +/- R på spindel. PSdata Endret 21. september 2004 av Kreutzfeld
Rayline TWB Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 De aller fleste av webshopene har billige plater, f.eks. Komplett, Netshop, PSData, PCUtstyr, Multikom, Mamoz, El-kjøp osv. osv.....Norwaydisc også..... Har du et spesielt merke å anbefale da eller? Hvilke plater bør jeg styre unna? Jeg anbefaler egentlig Verbatim, og Tayio Yuden 8x som de f.eks. har på www.pxp.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå