Switchblade Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 (endret) Skjønner ikke hvordan i granskauen hvordan Oversteer: left foot braking øvelsen skal gjøres. Tror jeg har prøvd 80 ganger nå(ikke kødd). Har prøvd alle mulige måter å bremse gjennom svingen på, men dustespillet sier at jeg ikke bremser riktig. Blir gal snart. Litt hjelp noen please! Endret 18. september 2004 av Switchblade
Kris27 Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Egentlig ganske lett, du skal bremse og gasse samtidig.
Switchblade Skrevet 19. september 2004 Forfatter Skrevet 19. september 2004 oki den delen gir seg jo selv. har prøvd ALT! men virker det? NEI!
Switchblade Skrevet 19. september 2004 Forfatter Skrevet 19. september 2004 Nope. Helt nytt Momo ratt som jeg fikk igår:) Et konge ratt btw men det hjelper tydeligvis ikke. Gjør akkurat som mister Burns sier, holder bånn trø på 3 gir da er farten 112, holder den gjennom hele svingen og bruker bremsen til å få oversteer. Men uansett hvor mange forskjellige måter jeg prøver å kjøre svingen på så Failer jeg på bremsebruken.......Rett før noe blir ødelagt pga min vrede nå. Gidder jo ikke laste ned noe ubrukelige savegames heller liksom. Juks er ikke en mulighet. ARG! Noen har vel en god forklaring på hvordan det skal gjøres???
ZlummGlumm Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Vel.. å oversteere er ikke så viktig. Men bare pass på at du ikke presser bremsen for hardt eller for lenge. Jeg brukte en stund på den der og, men det gikk tell slutt. Bare kjør, sving og slepp opp litt på gassen til rundt halv kraft, så presser du inn bremsen litt løst. Du må huske at du skal holde inn bremsen svakt en litta stund, slepper du opp for tidlig eller presser du for mye blir det feil.
Switchblade Skrevet 19. september 2004 Forfatter Skrevet 19. september 2004 Oki. Inn å prøve igjen da:)
Kris27 Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Hvordan er pedalene innstilt, combined eller split axis. Det funker best hvis de er "split".
pcp160 Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Kris27 Skrevet 19/09/2004 : 19:56 Hvordan er pedalene innstilt, combined eller split axis. Det funker best hvis de er "split". Jepp !! Det ikke bare fuker bedre, du MÅ sette opp som separate pedaler for å gjøre en slik manøver med momo racing!!! Har du enkel akse i pedaloppsettet, vil spillet i praksis se 0% brems og 0% gass hvis du trykker begge pedaler halveis inn. Med separat akse vil du ved samme pedaltrykk oppnå 50% brems og 50% gass!
Switchblade Skrevet 19. september 2004 Forfatter Skrevet 19. september 2004 Fikk til manøveren med instillingene på combined. Feilen var at jeg hadde hold gassen helt inne hele tiden. Slapp jeg litt på gassen så blei bremsingen registrert. Har satt opp split nå. så det bør funke litt bedre:) Takk skal dere ha. Så var det bare å komme seg fort nok igjennom den siste j.... prøven så kan vi fyre opp en sessong:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå