Jump to content
Sign in to follow this  
askeladden2004

Bluetooth og Nokia7610

Recommended Posts

Hei, jeg har en Acer bærbar med bluetooth etc, samt en N7610. Jeg har åpnet kontroll panel og sjekket innstillingene for trådløs overføring på PC...alt er sjekket av ....Default location for transferred files...er har jeg forsøkt med forskjellig..bl.a. Nokia browser. Det er til og med sjekket for icon i oppgavelinjen min, men uten at jeg har noe icon der. Når jeg så forsøker å sende et foto med Blåtann fra telefonen...finner den ikke enheter...etc...Jeg har også forsøkt å åpne Nokia browseren på PC n min...hjelper ikke.

Noen ide?? På forhånd takk!

Hei

Det kan jo kanskje være at din pc er satt på ikke søkbar? Det har jeg gjort på min får å unngå at folk skal drive å søke etter den og å prøve å komme seg inn. Du sjekker dette ved å bruke høyre mustast på BT (bluetooth) ikonet nede til høyre i windows (Der alt av f.eks. nettverkstilkoblinger, messenger osv legger seg) og klikke på avansert konfigurasjon. Du vil da få opp en boks hvor det er en del "arkfaner" og du klikker på tilgjengelighet. Bare for å prøve så kan du sette tillat alle, og se om dette hjelper. Hadde masse problemer med min 6600 og BT også, så det kan jo være noe annet

legg inn pcsuite og lag en bluetooth serialport og overfør. Støtter ikke maskinen det så må du sette maskinen til å sende bluetooth signaler så andre kan se dem