Gå til innhold

digitalimpuls.no noen erfaringer ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt blanda erfaring med digital impuls.

En gang så kjøpte jeg noe meget dyrt minne hvorav den ene brikken var defekt. DOA.

De hadde heller ingen erstatning til meg og kunne heller ikke gi meg noen dato på når eller om det kom noen erstatning. De ba meg pent vente. De kunne gi meg noe låne ram men kun halvparten av den mengde ram jeg hadde betalt for og ikke samme hastighet. Jeg sendte mail til sjefen deres og han var like lite hypp på å gi meg penger eller butikk kreditt (på tross av at jeg hadde handlet for og hadde bestillinger inne på varer for over 5000 kroner i butikken deres) Til slutt fikk jeg snakket personlig med sjefen og fikk endelig retur på dette og kunne handle ram brikker lenger ned i gata

(Jeg satt med en PC uten noe ram i en uke) :thumbdown:

En annen gang presterte en av deres ansatte å fortelle meg at jeg ikke måtte komme tilbake med en vare om den ikke fungerte. De kunne ikke kjøre retur på den varen hvis pakken var åpen. Jeg fikk heller ingen mulighet til å teste den i butikken deres. Vi begynte å krangle før varen var kjøpt en gang. Heller dårlig å komme i diskusjon med kunde før han engang har kjøpt noe.

Jeg er ikke den til å disuktere med folk bare for å diskutere men det virker som ansatte på Digital Impuls ikke tar 2 sekunders betenkningstid før de setter igang en storstillt diskusjon som ofte fører til at kunder løper ut av butikken grunnet manglende serviceinstilling og ren skjære uhøflighet fra betjeningens side.

Men jeg fortsetter å handle der på tross av dette. Mest pga kø på gamle komplett men også litt fordi jeg egentlig ikke har så meget imot de som jobber der. De har lite eller ingen sosial intelligens, kan masse om hardware og har en hoven instilling til deg som kunde.

Skikkelig nerder mao. (Merk at jeg ikke bruker nerd som et vondt ord, jeg er selv nerd og kjenner med igjen der inne ) :love:

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Har hatt blanda erfaring med digital impuls.

En gang så kjøpte jeg noe meget dyrt minne hvorav den ene brikken var defekt. DOA.

De hadde heller ingen erstatning til meg og kunne heller ikke gi meg noen dato på når eller om det kom noen erstatning. De ba meg pent vente. De kunne gi meg noe låne ram men kun halvparten av den mengde ram jeg hadde betalt for og ikke samme hastighet. Jeg sendte mail til sjefen deres og han var like lite hypp på å gi meg penger eller butikk kreditt (på tross av at jeg hadde handlet for og hadde bestillinger inne på varer for over 5000 kroner i butikken deres) Til slutt fikk jeg snakket personlig med sjefen og fikk endelig retur på dette og kunne handle ram brikker lenger ned i gata

(Jeg satt med en PC uten noe ram i en uke)    :thumbdown:

En annen gang presterte en av deres ansatte å fortelle meg at jeg ikke måtte komme tilbake med en vare om den ikke fungerte. De kunne ikke kjøre retur på den varen hvis pakken var åpen. Jeg fikk heller ingen mulighet til å teste den i butikken deres. Vi begynte å krangle før varen var kjøpt en gang. Heller dårlig å komme i diskusjon med kunde før han engang har kjøpt noe.

Jeg er ikke den til å disuktere med folk bare for å diskutere men det virker som ansatte på Digital Impuls ikke tar 2 sekunders betenkningstid før de setter igang en storstillt diskusjon som ofte fører til at kunder løper ut av butikken grunnet manglende serviceinstilling og ren skjære uhøflighet fra betjeningens side.

Men jeg fortsetter å handle der på tross av dette. Mest pga kø på gamle komplett men også litt fordi jeg egentlig ikke har så meget imot de som jobber der. De har lite eller ingen sosial intelligens, kan masse om hardware og har en hoven instilling til deg som kunde.

Skikkelig nerder mao. (Merk at jeg ikke bruker nerd som et vondt ord, jeg er selv nerd og kjenner med igjen der inne )  :love:

Gammel tråd, men her kommer mitt inntrykk av DigitalImpuls.no sin butikk i Oslo...

 

Jeg trenger en bærbar før studiestart, og hadde egentlig sett meg ut en på DigitalImpuls.no. Siden jeg likevel var i Oslo idag, bestemte jeg meg for å ta en tur innom for å se på maskinene før jeg bestilte.

 

Joda, maskinene er der de, men alle er avslått. Jeg går bort til kassa, og viser tydelig at jeg vil spørre om noe. Den unge mannen i kassa ser ikke engang opp, så jeg venter høflig... ingen respons...fremfor å faktisk se veldig opptatt ut, ser vedkommende uinteressert ut, og gjør slike ting man gjør når man kjeder seg... Når jeg endelig oppnår kontakt, svarer vedkommende utelukkende med enstavelsesord, og er lite interessert i å hjelpe/gi info. Jeg var i utg. punktet interessert i å se hvor god innsynsvinkel det var på skjermene + få inntrykk av støynivået på maskinene, men han henviste meg bare til div. tester på internett siden alle maskinene "måtte bygges først". At hva som var akeptabelt støynivå kunne være litt individuelt var visst det dummeste han hadde hørt, og han lo hånlig og så "overbærende" på meg. Jeg skjønte at jeg ikke kom noen vei, og tok en liten runde i butikken før jeg skulle gå. Da hørte jeg han behandle de 3-4 andre kundene omtrent på samme måte, og sa på sitt mest hjelpsomme "...vet ikke..." og "...det kan du finne ut selv..." osv. Videre ble det høylytt krangling da en forbipasserende stakk innom og spurte om de solgte kameraer. DigitalImpuls selger jo ikke kameraer -- det må jo alle skjønne -- dust.

 

 

Dette holder ikke! Hos DigitalImpuls er man i beste fall hår i suppa. Bare gi oss pengene dine så slipper vi å ha noe med deg å gjøre! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...