Gå til innhold

Leverer modifisering.net varene!?


Anbefalte innlegg

Heisann.

jeg har veldig lyst på en modda xbox, og siden jeg ikke har veldig mye erfaring med lodding, så tenkte jeg at jeg skulle bestille en xbox som allerede var modda, og med 200GB harddisk.

Etter å ha søkt litt på internett, kom jeg frem til denne siden www.modifisering.net.

Mitt spørsmål er da om noen her har noen erfaring fra denne siden, eller eventuelt andre sider som modder xboxer som jeg bør bestille fra/ holde meg unna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke noen som har noen erfaring selv fra noen av siden som modder XBOX da?

Som sagt digistore.no. Der modda jeg min PS2. Sendte den inn og etter ei kort stund kom den tilbake klargjort for å kjøre backup av spill samt sonefri DVD + andre ting.

 

De operer med 1 års garanti på selve moddingen hvis man sender maskin, og 1 år på hele ruklet hvis man kjøper maskinen fra dem.

Lenke til kommentar

Har sendt inn 3 xboxer til digistore.no, den første tok det akuratt 2 uker fra jeg sendte den til de sendte den tilbake til meg... de 2 andre sendte jeg inn 2. august og 20. august eller noe... de har jeg ennå ikke fått igjen... ringte til de i dag og spurte hvor det ble av de, og da fikk jeg beskjed om at de bare måtte beklage at det hadde tatt så lang tid. De hadde rett og slett bare blitt liggende, og de skulle sende de tilbake til meg i dag... har ikke mottatt noe sendingsnr på epost som de lovte å sende meg... kommer ikke til å bruke digistore flere ganger :thumbdown:

Lenke til kommentar
Har sendt inn 3 xboxer til digistore.no, den første tok det akuratt 2 uker fra jeg sendte den til de sendte den tilbake til meg... de 2 andre sendte jeg inn 2. august og 20. august eller noe... de har jeg ennå ikke fått igjen... ringte til de i dag og spurte hvor det ble av de, og da fikk jeg beskjed om at de bare måtte beklage at det hadde tatt så lang tid. De hadde rett og slett bare blitt liggende, og de skulle sende de tilbake til meg i dag... har ikke mottatt noe sendingsnr på epost som de lovte å sende meg... kommer ikke til å bruke digistore flere ganger thumbdown.gif

 

Takk analyzer, da går jeg for modifisering.net!

Lenke til kommentar
Etter å ha søkt litt på internett, kom jeg frem til denne siden www.modifisering.net.

Mitt spørsmål er da om noen her har noen erfaring fra denne siden, eller eventuelt andre sider som modder xboxer som jeg bør bestille fra/ holde meg unna.

Hei, har selv fått moddet min X-box hos dem og den funker meget bra.. Tok to timer og så var den klar til hentes etter at den var levert hos de.

Mvh

OJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...