amoroso77 Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Hei! Jeg lurer på om det er plass til TO RATT + PEDALER på PS2 og om dette støttes i spill som Gran Turismo 3 og/eller kommende 4? Skal kjøpe en slik stol+ratt+pedaler for å spille Colin McRae, men vil ha to stoler for å spille Gran Turismo sammen med venner. Er bare usikker om det kan tilkobles PS2 og om det støttes i spillene. Tusen takk for svar! Mvh, Einar B. Gilberg
Rockmann Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 (endret) Hei! Jeg lurer på om det er plass til TO RATT + PEDALER på PS2 og om dette støttes i spill som Gran Turismo 3 og/eller kommende 4? Skal kjøpe en slik stol+ratt+pedaler for å spille Colin McRae, men vil ha to stoler for å spille Gran Turismo sammen med venner. Er bare usikker om det kan tilkobles PS2 og om det støttes i spillene. Tusen takk for svar! Mvh, Einar B. Gilberg Det bør gå USB er det 2 input for på ps2 og 2 kontrolinput der så ja Endret 16. september 2004 av Rockmann
Cloud Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Jeg tror dette er stedet å spørre neste gang Ps. Velkommen til forumet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå