Gå til innhold

Support for Canon-printere


Anbefalte innlegg

Print-til-CD applikasjonen CD-Label-Printer som fulgte med min printer var ikke tilgjengelig på nedlastingssidene til Canon, så hvordan få tak i nye etter at man har mistet orginalen?

 

For å stille spørsmål via Canon websupport, må man registrere seg på deres nettsted og bla. oppgi produktet man har. Fett nok, jeg gjør dette og spør hvordan jeg kan få tak i programmet. Burde være en enkel sak?

 

Her er svaret fra Canon anno. september 2004. Er det flere som synes dette ikke er spesielt fleksibelt i dagens online samfunn?

 

---------

[email protected]

 

Takk for din forespørsel angående ditt Canon produkt.

 

Som svar til din forespørsel, vil du finne under her en steg-for-steg veiviser du kan følge for å løse ditt problem:

 

For å få tak i en ny programvare-cd til din skriver, må du ta kontakt med en Canonforhandler og bestille en ny der.

 

Vi håper at denne informasjonen vil være nyttig for deg, og om du skulle trenge mer teknisk assistanse så er det bare å ta kontakt med oss og oppgi ditt referanse nummer.

 

Du kan kontakte oss på denne adressen:

https://self-service.canon-europe.com/no/pages

 

NB. Vær snill å ikke svar på denne mailen ved å bruke "Reply/Svar" knappen

 

Med vennlig hilsen

Canon Norge

-------

Jeg oppdaget også at Canon er et av de minst Linux-vennlige selskaper -og ikke lager drivere for Linux. Sammen med denne klønete holdningen - som minner om gamle dager da en skriver-produsent (var det Epson?) forsøkte å ta betalt for oppdateringer av printer-drivere -har de har sikret at de mister meg som kunde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...