h00v3r Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Det skulle vel ikke vere så lenge til, jeg tror jeg leste at det skulle nær juletider. Er en bra Julepresang
e321 Skrevet 18. september 2004 Forfatter Skrevet 18. september 2004 julepresang til meg selv ja der røyk de 600kronene
h00v3r Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Ja, da blir du sittende hele julekvelden og natta og spille. Du må huske å stable godteri på rommet, du kommer ikke til å forlate romet i løpe av den tida du spiller. :!:
chil Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 hmmm tror dere xbox ikke kommer til å bli en netur grafikk messig?
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 hmmm tror dere xbox ikke kommer til å bli en netur grafikk messig? Har du sett noen av spillene som har kommet til Xbox de siste månedene? Fable og Chronicles of Riddick, for eksempel?
Bloody Mess Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 hmmm tror dere xbox ikke kommer til å bli en netur grafikk messig? PC-versjonen er rimelig overlegen for å si det sånn, men slik vil det alltid være. Spill på PC hvis du vil ha den beste grafikken.
h00v3r Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg tror det kommer til å bli like nervepirrende på Xbox som på data. Grafikken er kanskje litt redusert, men det ødelegger ikke spillegleden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå