Gå til innhold

Tomt for flatkabel...!


Anbefalte innlegg

Et lite sukk...

Har bestillt pc hos Komplett, de skal jo sende maskinen etter 2-4 dager så fremt alle deler er på lager. Maskinen er ikke sendt så jeg ringte, og det viser seg at de var gått tom for intern flatkabel...!?!

Jeg mener ... flatkabel for hel...., når de lever av å bl. a selge pc'er så er vel det den drøyeste varen å gå tom for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke bestillt noe ekstra, jeg bestillte en komplett pc, som de skal bygge. Jeg tok utgangspunkt i DinSide pc'en for september og byttet ut DVD-brenneren og la til mer minne.

Når jeg ringte og etterlyste pc'en så sa han jeg snakket med på kundeservice at han nesten ikke turde si hvilken del de ventet på... det var flatkabelen. De får muligens alle sånne deler som bulk, da er det kanskje ikke med flatkabel på hovedkortet.

Ikke vet jeg...

 

Mvh C

Lenke til kommentar
Jeg trodde det stort sett alltid fulgte med IDE flatkabel med hovedkortene jeg, så det er da noe Komplett ikke trenger å tenke på.

 

Selvsagt kan man bestille flatkabel separat i tillegg, det er noe annet. De fleste velger da vel rund kabel...

Eeeh, jeg tror nok Komplett bruker bulkutgaver, og ikke retail når de bygger ferdig-PC...

Men jeg er enig, et firma som Komplett bør ikke gå tom for det jeg vil kalle rekvisita! :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...