Retarded Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Heisann! Jeg kjøpte Call Of Duty på Spiderman i går, og har installert det i dag. Når jeg skal starte spillet får jeg følgende feilmelding: "COD 1.3 build win-x86 Mar 2 2004 ----- FS_Startup ----- Current language: english Current search path: J:\Program Files\Call of Duty\main\paka.pk3 (41 files) J:\Program Files\Call of Duty\main\pak9.pk3 (149 files) J:\Program Files\Call of Duty\main\pak8.pk3 (235 files) J:\Program Files\Call of Duty\main\pak6.pk3 (3 files) J:\Program Files\Call of Duty\main\pak4.pk3 (1668 files) J:\Program Files\Call of Duty\main\pak3.pk3 (1992 files) J:\Program Files\Call of Duty\main\pak2.pk3 (694 files) J:\Program Files\Call of Duty\main\pak1.pk3 (2642 files) J:\Program Files\Call of Duty/main File Handles: ---------------------- 7424 files in pk3 files ERROR: No languages available because no localized assets were found ----- CL_Shutdown ----- ----------------------- Hunk_Clear: reset the hunk ok Couldn't load default.cfg. Make sure Call of Duty is run from the correct folder." Jeg har prøvd å patche til den nyeste versjonen (1.4), men får feilmelding ved pak3.fila....Jeg har kjøpt dette spillet. Ikke lastet det ned eller noe. Kjøpte det brukt på Spiderman for 250 kr etter å ha lest mye skryt om dette spillet. Ekstra surt å ikke få spille det...Kan noen hjelpe meg? Har lest dokumentasjonen om defualt.cfg hvor de sier du må spesifisere mappe. F.eks D:\Call of Duty. Det har jeg også gjort. Jeg har IKKE lagt det i rota. Hva er galt? Kan noen hjelpe meg? Jeg får ingen feilmeldinger når jeg installerer. Har 1.4 Ghz, 512MB RAM, Winfast GeForce 2 GTS 64MB, Windows 2000. Robert.
Iyon Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 prøv å gå inn på "regional and language options" i kontrollpanel og sett alt der inne til U.S./English, kan hende det hjelper da...
Retarded Skrevet 16. september 2004 Forfatter Skrevet 16. september 2004 Problemet var at jeg ikke kom inn på options overhodet! Fant problemet! Det var riper i cd´en! Kjøpte meg disc repair pro og fikk lagt det inn uten feil nå! Disc repair pro kan trygt anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå