Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det betyr jo litt da... Om den ser ut som ei råtten hore (insp. 8200) eller som jennifer lopez (toshiba 5100) .... eller.no... har hatt litt lite søvn. Uansett, den toppmodellen til winpad så estetisk grei ut i alle fall. Jeg er veldig tilhenger av runde former og lite plast rundt skjermen.. <---- For et innlegg! Går og legger meg

Lenke til kommentar

Må si at man får svært mye for pengene ved å handle av winpad. PC-en er jeg sinnsykt fornøyd med, men bråker litt mer enn compaq...men det sitter jo en P3 1266MHz m/512kB cache da. denne trenger jo kjøling...

jeg fikk 3975 CPU poeng på PCmark 2002...dette er like bra som min stasjonære AMD 1200MHz...

ikke verst for en bærbar maskin.

Skjermen er den beste jeg har sett...veldig lyssterk og tynn rundt kantene...:wink:

nå er drømmen oppfylt...sitter og surfer med min 100MBit linje nå...det er deilig med bærbar...:smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-14 01:02, agamemnon skrev:

Quote:


nå er drømmen oppfylt...sitter og surfer med min 100MBit linje nå...det er deilig med bærbar...:smile:


 

Sikkert fornøyd med din bærbar, men er virkelig surfing på en 100MBit med en bærbar DRØMMEN ?

hm....

 

???? :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...