Gå til innhold

Ønsker vurdering av webside


Anbefalte innlegg

Siden det er så mange som driver med "beste webside" etc.. for tiden så tenkte jeg at jeg skulle slenge meg med.

Jeg driver websiden http://www.silentblue.net å dette er et hardware & game relatert nettsted. Har også planer om å hoste game-spesifikke undersider, eventuelt klan sider etterhvert, så om noen er interessert bare si ifra. Vi har jo allerede Hardware Norge, så websiden kommer nok til å gå mer og mer over til spill etterhvert, med mindre folk faktisk setter pris på et alternativ. Jeg har også noen artikler om overklokking som jeg kommer til å legge ut igjen (hadde dem online på forrige versjon av websiden). Etterhvert som jeg får tak i fler skjermkort etc.. så kommer også disse til å bli overklokket og skrevet om.

Tar imot alle forslag og kommentarer, gode som dårlige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grei side, ser foresten hvor du har designet fra.

Plasseringen av logoen kunne kansje vært litt anerledes, eller at du gjør høyre celle litt større. Det ødelegger balansen på siden.

 

Desuten syns jeg margene på de cellene du har tekst er litt mye, ellers er det veldig ryddig.

 

Bra stå på:)

Lenke til kommentar

Det hadde vært fint om linkene hadde funka... det er en ryddig å grei side, men jeg personlig syntes logoen er stygg som ****.

 

også hadde det vært bedre om hardware.no fikk beholde bakgrunnen sin selv.

 

Ta det som kritikk, sida er ikke dårlig men ksn trenge noen justeringer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Siden er fin og enkel men du trenger ett eller annet på høyre side for å balansere og banneren øverst MÅ bare byttes ut. Får jeg foreslå å i det minste lage den i samme stilen som resten av siden?

 

Det er også ganske parktisk med Home link. Ser ikke en på siden din nå...

Lenke til kommentar

Jeg ser at det fortsatt er noen innom denne tråden. Alltid fint med konstruktiv kritikk, men bare så det er sagt. Min innledende post i denne tråden sier noe om innholdet på websiden. Dette er nå skiftet helt ut og stemmer ikke mer!

 

Websiden er nå brukt som 'hjemmebase' for et webdesign-prosjekt drevet av Henrik og meg selv.

 

Logoen skal byttes :wink: men er bare slik inntil videre.

 

PS: logoen er en home-link!

 

_________________

Bjørn Terje Erlandsen

Gamer.no

 

[ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-07-24 13:12 ]

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...