Jump to content
Sign in to follow this  
komode

Laserskriver til ca. 2000,-

Recommended Posts

hva er den beste laserskriveren til 2000,- ?

forslag tas imot med takk.....

(hvor mye må man ut med for en som kan skrive farge - duger disse til fotoutskrifter?)

Vet ikke beste laseren til 2000, men når det gjelder farge-laser så har jeg en HP Color Laserjet 1500, tror det i dag tilsvarer HP 2500, altså billig/forbrukermodellen til ca 3-4000 kr. Jeg er veldig godt fornøyd med den fargelaseren, men den duger overhode ikke til bildeutskrifter av foto (etter min mening). Skal du ha fotoutskrift så bør du skaffe deg blekkskriver. Men fargelaser er topp til all mulig hverdags-fargeutskrift og gjerne for bruk-og-kast bilder som du kanskje vil gi til kompiser eller for å vise på jobb.

Jeg har en Lexmark E210, og det er kanskje det beste kjøpet av datautstyr jeg noensinne har gjort. Skriveren er en skikkelig arbeidshest som bare går og går, litt som Duracellkaninen. Eneste ulempen er at den bråker litt. Har hatt den i ca 2 år, men har enda ikke måttet bytte toner selv om jeg sikkert har skrevet ut flere tusen sider med tekst. Vær obs på at boksen med toner av og til må taes ut og ristes litt. Anbefales.

Kjøpte akkurat en Samsung ML1451n, med nettverkstilknyning for 1799,- på Computer City :D .

De hadde også uten nettverk (ML1450) for 1299,-

Mener dette må være bra pris siden billigste jeg får opp på produktguiden er 2135,- (komplett) Se her: http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=19188

Nettverksvariantene er vel noe dyrere.

Skal bli moro å teste den :p