Gå til innhold

san andreas utgivelsesdato er kommet (til PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jepp, årets store høydepunkt på spillfronten

:laugh:

 

Har hørt den før!

Nja.. synes GTA seriene forandrer seg alt for lite fra gang til gang. Den største overgangen var jo til 3D, bortsett fra det synes jeg ikke at det har vært noe.

GTA3 = bad. GTA Vice City = utrolig bra. Et prakt-eksempel på hvor viktig innhold og story er i et spill selv om grafikken er tilnærmet lik.

Lenke til kommentar

GTA 3 var nok ikke på høyde med VC.... Jeg har selv bare gått igjennom storyen på 3ern med koder (shame on me). Men VC har jeg faktisk komt igjennom et par ganger uten koder. Noe som ikke akuratt var en enkel oppgave

 

Angående at det kommer 29oktober kan vel sant sies er OLD NEWS. Til alle som sitte å dunker hode i veggen for at det kommer til PS2 før det kommer til PC....Jeg gråter ikke med dere. Jeg ler av dere og spiller GTA:SA (om en måneds tid) :p

Lenke til kommentar
Han sier jo selv at Historien er bedre i Vice City. Les HELE posten du..

Det er forøvrig hans mening, jeg er totalt uenig.

Og hva er "innholdet" han nevner da?? Regner med at "story" er handlingen... Og han sier vitterligen innhold OG story?

Hva han mener med "innhold" får stå for hans kappe. Men jeg vil tro selve spillet, settingen i spillet. 80tallet i Vice City var kanskje mer hans cup of tea :yes:

Lenke til kommentar

Ok, "innhold" ble kanskje litt utydelig :p Ble faktisk litt usikker selv nå når jeg leste et igjen, hehe. Men mente vel egentlig at VC er et mer fullstendig spill. Det virker mer ferdig (GTA3 var rimelig buggete til tider, men har kun spillt PC-versjonen så det virker nok inn :)), selve settingen er mer fengende (nok min personlige mening), de har arbeidet mer med måten storyen blir fortalt. GTA3 var jo selvfølgelig morsomt hvis en tenker på å kjøre villt og krasje og få politiet etter seg, men en blir igrunn litt "lei" av det også etterhvert. VC var krevende, hadde i mine øyne bedre grunnlag for gjenspilling (en ble ikke like fort lei som i GTA3 pga bedre og mer varierte oppdrag), og var rett og slett mer sjarmerende :love:

 

Alt dette er jo min mening selvfølgelig, men vet at det ikke er bare meg som foretrakk VC over GTA3 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...