anon12234 Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 (endret) andre her som liker empires: dawn of the modern world(eller.no). jeg og mange kompiser pleier å ha lan hvor vi spiller dette døds-seriøst over mange timer pr game, ofte 2on2 eller 3on3, vår rekord er oppe i 11timer på et 2on2 game, det var shikkerlig artig, vanligvis ligger spilletiden på ca 5 timer, andre her som digger å spille dette på lan?. når jeg er på storlan så er det cs og andre spill som spilles, men noen kompiser av meg er helt strategi, så det er dritartig, ANBEFALES! og vi spiller ikke bare sånn vanlig game, men noen ganger så tar vi slik at 2 skal bygge UBERBASE og de andre skal bygge op et uberangrep. så kriger man til det er tomt for resourcs på mappet, eller basen blir knust Endret 11. september 2004 av Henrik2k
ShellGhost Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Jeg spillte det, mye online også, men alle var for dårlige ... Vant de første 20 kampene mine online... Kom vel til 30. plass på rankingten før jeg suttet. Er helt enig, det er utrolig kult
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå