Jump to content
Sign in to follow this  
mastro

koble til usb i front av kabinett...

Recommended Posts

Hei. Jeg har et Lian Li PC60USB kabinett med usb i front.

PC60USB

Jeg har desverre ingen anelse om hvordan jeg kobler til disse, enten det er i hovedkort eller via et usb2 pci kort som f. eks dette: Usb2 kort

Her er forklaringen fra Lian LI's hjemmeside (som jeg ikke skjønner dritten av) "hjelp"

Noen som kan hjelpe meg???

Disse USB-portene skal kobles på hovedkortet ditt. Du må se i boka til hovedkortet for å finne ut av om du har støtte for dette på ditt HK, og hvor du skal koble ledningene.

XenZor

Disse USB-portene skal kobles på hovedkortet ditt. Du må se i boka til hovedkortet for å finne ut av om du har støtte for dette på ditt HK, og hvor du skal koble ledningene.

XenZor

har ikke støtte for det på hovedkortet. er det mulig å koble det til noe annet? :whistle:

Er ikke sikker, men det finnes kontrollere med interne usbporter. Men om dette bare er vanlige usbkontakter inne i tårnet, er jeg ikke sikker på. Du kan jo sende en mail til f.eks. komplett og mpx.

XenZor

Er ikke sikker, men det finnes kontrollere med interne usbporter. Men om dette bare er vanlige usbkontakter inne i tårnet, er jeg ikke sikker på. Du kan jo sende en mail til f.eks. komplett og mpx.

XenZor

takk for all hjelpen...tror jeg bare dropper det og heller benytter alle porter bak, selv om det hadde vært digg å tatt i bruk portene foran ;)

får sende en mail og se om jeg får svar til å begynne med

lenge leve lian li og deres inkompetente brukermanualer :w00t: