Petterahl Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 (endret) Hvor kan jeg laste ned LAN versjon av cs 1.6? Endret 11. september 2004 av petter'n
uberhunter Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 lan-version = ulovlig... for å spille cs skal du igrunnen kjøpe en cd-key, uansett om d er for lan eller internet..
Petterahl Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 Jeg har kjøpt counter-strike får noen år tilbake, så jeg har cd-key. Men når jeg skal registrere meg så får jeg beskjed om at den cd-keyen er registrert. Er lan versjon av cs ulovelig?
Thorsen Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 For å spille lovlig cs 1.6 over lan må samtlige ha ver sin cs key og innstallere steam, deretter velger man å spille lan game. Merk at hvis dere ikke har tilgang til internett må dere velge exit fra steam før dere lukker steam og drar på lan for hvis ikke vil dere ikke få det opp. Men det finnes også versjoner av 1.6 som kjører uten steam, men som ikke er noe vi skal snakke mer om her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå