anon12234 Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 hei, leste for en stund siden at cs:s beta i "FØRSTE" runde skulle bare gis ut til cz eiere, men det betyr jo at de som bare har vanlig hl kupong også får det?, sitter her å vurderer å kjøpe cz, for hvis man vil trenge cz for å spille det senere uans så kan jeg jo like så godt kjøpe nå. men om man ikke trenger cz key senere så gidder jeg ikke kjøpe, shønner?.....noen som vet noe om det?
Sagacious Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 hei, leste for en stund siden at cs:s beta i "FØRSTE" runde skulle bare gis ut til cz eiere, men det betyr jo at de som bare har vanlig hl kupong også får det?, sitter her å vurderer å kjøpe cz, for hvis man vil trenge cz for å spille det senere uans så kan jeg jo like så godt kjøpe nå. men om man ikke trenger cz key senere så gidder jeg ikke kjøpe, shønner?.....noen som vet noe om det? Du får kun spille BETA'en med CZ. Om du kjøper CZ får du ikke CS:Source når det "kommer ut". Så valget ditt blir om du skal kjøpe CZ for å få spille betaen noen uker (vet ikke sikkert, de gir seg når de føler det er stabilt og fungerer godt nok.). Jeg har fulgt med på Steamforumet endel, og ingen sier der noe om at vanlig CS/HL eiere skal få prøve betaen. Du vil dog få med CS:Source når/om du kjøper HL2. Njaal
anon12234 Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 oki, takk for svar, da gidder jeg ikke kjøpe cz. men det sto en plass at css i første runde skulle releases til cz eiere, andre runde var sikkert hl2 eiere eller.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå