Gå til innhold

Nokia 7260, 7270 og 7280 sluppet!


CavemaNz

Anbefalte innlegg

Hva er de to andre? Jeg har sett litt, og har ikke funnet noe bekreftelse på hva de to andre måtte være. Hadde de vært Symbian Series 60 (Som er helst der jeg vil holde meg) så trodde jeg det ville vært litt mer annonsert.

7270 tror jeg bruker Series 45, men den lightern må de vel ha spikka noe nytt til...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og man får telefoner som tilbyr mye av dette til en "billig" penge. Tror Nokia må tenke annerledes og sette ned prisene på telefonene sine. De kan ikke lenger skape trender slik de en gang gjorde.

Deres konkurrenter har blitt mye flinkere til å lage innovative telefoner.

 

At Nokia fremdeles lanserer telefoner med STN-skjermer og 4096 farger (6610i) sier noe om hvordan de tenker. Eneste klare forskjellen er at den har ett døllt kamera.

 

Nokia skal ha kred for at de har brakt mobilen til folket i stor stil, og at de har utviklet fantastiske telefoner og systemer (menyer), men nå trenger de å hoppe frem litt.

Folk var (og forsåvidt er) fortsatt ganske ville etter 8910, 8910i, 8850 osv... De var skamdyre men folk kjøte dem likevel... Selv om de ikke hadde så mange funksjoner...

Jeg tror folk kommer til å like de nye telefonene jeg... Alle er ikke som deg... :whistle:

 

Og hva med Samsung? Selger de "motetelefoner"? Ja, er de billige? Nei...

Men uansett selger de mye... Fordi folk liker mobilene...

Lenke til kommentar
Hva er de to andre? Jeg har sett litt, og har ikke funnet noe bekreftelse på hva de to andre måtte være. Hadde de vært Symbian Series 60 (Som er helst der jeg vil holde meg) så trodde jeg det ville vært litt mer annonsert.

7270 tror jeg bruker Series 45, men den lightern må de vel ha spikka noe nytt til...

Vilke andre bruker Series 45? Hva er forskjellen fra Series 45 og 40?

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Hva er de to andre? Jeg har sett litt, og har ikke funnet noe bekreftelse på hva de to andre måtte være. Hadde de vært Symbian Series 60 (Som er helst der jeg vil holde meg) så trodde jeg det ville vært litt mer annonsert.

7270 tror jeg bruker Series 45, men den lightern må de vel ha spikka noe nytt til...

Vilke andre bruker Series 45? Hva er forskjellen fra Series 45 og 40?

 

AKIRA

Series 45 er 128x160.

 

Andre mobiler som bruker det er alle 3G mobilene til nokia, samt 6270 (som er VELDIG lik 7270)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Vet at dette er en gammel tråd, men jeg bare si dette!

 

Motekolleksjonen til Nokia ble også lansert i USA, men siden 7260 ikke har trippelbånd kunne den ikke være med.

Derfor ble den byttet ut med 7610!

Så Motekolleksjonen i USA ser slik ut:

post-219-1107542984_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...