Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som går best er å bruke inline assembly i C++, bruk det kun når det er nødvendig, ingen(få ihvertfall) skriver et stort program i assembly.

 

Jeg tror egentlig Assembly for det meste bare blir brukt av spillindustrien og OS folka.

Skrevet

Asembly er low-level, dvs. at du kun bruker det i situasjoner der du trenger hastighet og effektivitet i koden din, eller der andre alternativer er utelukket.

Som sagt, du skriver ikke hele programmer i assembly, da bør det være noe simpelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...