Gå til innhold

VapoChill LightSpeed [AC]


Anbefalte innlegg

Er det ikke litt lame og ha en slik kjøler? Alt er liksom ferdig montert? Trodde slike ting ikke var helt kult for overklokkere, hvor man skulle sette sammen alt selv. Litt som å kjøpe ferdigpc synes nå jeg.

har du laget hovedkortet selv også?

:roll: noe må man kjøpe

 

selv snekkeren må kjøpe spiker

Endret av FlexGym
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke litt lame og ha en slik kjøler? Alt er liksom ferdig montert? Trodde slike ting ikke var helt kult for overklokkere, hvor man skulle sette sammen alt selv. Litt som å kjøpe ferdigpc synes nå jeg.

har du laget hovedkortet selv også?

:roll: noe må man kjøpe

 

selv snekkeren må kjøpe spiker

Hrmf. Her er det snakk om et helt system. Man kjøper et ferdig HK, fordi man synes det er gøy å sette sammen de mange delene som skal på. Og jeg har null mulighet til å fikse det selv. Her er det snakk om å kjøpe ferdige "grunnmaterialer", for å sette sammen en pc, slik at den fungere. Denne fungerer rett utav boksen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
finnes det løsninger som gjør at man får koblet dette til skjermkort også? eller er det kun cpu? hadde jo vært konge om man fikk koblet dette på begge enheter

Finnes mange som kjører slikt som dette både på CPU å VGA, men de bruker da "hjemmelagde" feste løsninger. Er jo selvsagt ekstremoverklokkere som gjør dette. De alle beste kjører med Cascade kjøling på begge deler. Her er link til en som gjør dette på. Er vel en av Norges fremste overklokkere.

 

http://www.ocshoot.no/cgi-bin/ubb/ultimate...0170;p=1#000034

 

Mannen (Kjell Erik) har peil :thumbup:

 

Gleder meg til å se resultater av dette etterhvert

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...