Gå til innhold

Kan Abit KG7 FSB-overklokke og andre dumme spøsmål...


Corleone

Anbefalte innlegg

Sitter og krangler med en kar som påstår at en ikke kan fsb-overklokke på et KG7-kort. Håper at dere kan hjelpe meg med å overbevis han om atdet er FEIL.

 

Ellers så har han anodiserte shims på T-fuglen sin, og har brukt masse Artic Silver II på shimsen på begge sidene. Dette kan da ikke være riktig!

 

Vil bare si at dette ikke er ment som mobbing av den personen jeg omtaler, men bare for å vise han hvordan ting skal gjøres!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så klart du kan fsb-overklokke med et KG7 mb!

Har KG76 selv og Ruler!!!

 

Har han hatt kjølepasta på "begge sider av shimsen"? Den vil da vel ikke dekke core'en alikevel!!! Det er da den du er interesert i å kjøle!

Kan ikke du få han til å forklare hvorfor han har hatt kjølepasta der du forklarer??

 

/steinih :smile:

Lenke til kommentar

kjølepasta på begge sider av shim´en? Hehe, jeg må le. Arctic silver skal visstnok ikke lede strøm, men hvem vet, der er jo 60% sølv eller noe sånt? Pasta på shimmen gir kun ulemper. Fare for kortslutning av broer på cpu, samt at den kan være med på å heve shimmen noen tusendels millimeter over kjernen. Dette kan gi dårligere kontakt mot cpu-core. Har fyren i det hele tatt på pasta på kjernen?

Forøvrig sløsing med silver... det er jo ganske dyrt!

 

mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...