Gå til innhold

problem i internett explorer...


Ksungam

Anbefalte innlegg

noen ganger når jeg sitter på pcen så får jeg feilmeldingen: "iexplore.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne." og da kan du velge send eller ikke send feilmelding... når du har trykket på en av disse så lukker den alle internett sider og eventuelle nedlastninger noe som er VELDIG irriterende...

noen som vet hva problemet er?

 

PS! har windows xp pro edition

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe

alle elsker ie

 

men seriøst. ie må jo fikses... er vel som å prøve å holde en sil flytende ... men ok

 

Leit etter feilmelding, eller noe som sier noe om feilen. Du kan gå på send feilmelding, og der kan du vel lese på hva feilmeldingen inneholder ... litt usikker på hva du skal lete etter ... noen andre som har et tips?

 

Poenget er å få tak i noe vi kan søke etter. Da er det google neste, og hvis du takler den forferdelige søkemotoren til Microsoft Knowledgebase - så åpenbarer en verden av løsninger for deg ... har løst mye ved å trø ned den søkemotoren .. helt til jeg fikk meg xp...

 

Sånn generelt, jeg vet ikke hvorfor ie lukker. Det kan være pga spyware, malvare, hijacking, eller et eller annet program som koliderer med ie, eller en feil i windows.

 

For å fikse windows feil så kan du prøve følgende:

start -> kjør -> skriv: cmd

i cmd: skriv: sfc /scannow

kan hende den spør etter wincd

Denne vil gå igjennom endel systemfiler og sjekke at de ikke er ødelagt. automatisk ting, hjelper en skjelden gang.

 

mmm ... ellers så er eg litt blank sånn med en gang ... feilen kan skyldes så mangt, og kan være vanskelig å lokalisere, og vanskelig å fikse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...