Gå til innhold

Overraskelser på E3


Anbefalte innlegg

Nå er det ikke lenge før Electronic Entertainment Expo, E3, kjøres i gang og det vil garantert komme mange overraskelser fra de ulike konsoll-produsentene.

 

E3 er en messe for tv- og data-spill. Hvert år kommer de ulike selskapene med store overraskelser og alle hardcore-gamere ser fram til å få høre litt om disse. Black Isle vil antageligvis annonsere deres nye rollespill, Sony har vært usedvanlig stille i det siste og vi får garantert høre litt om Doom 3.

 

Regner med at mange har gjort seg noen tanker om spill de håper/tror vil komme til konsollene. Det hadde vært interessant å få høre litt fra forum-gjengerne her på Gamer.no, da det er mange oppegående sjeler her.

 

Hvilke overraskelser tror dere vil komme frem under E3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det som ikke er noen overraskelse er at zelda og mario blir spillbare for de som er der, det blir fint å høre hva folk synest om gameplayet til de to...(kansjke metroid også?)

 

sony vil vel snakke mye om online-gaming..

xbox nevner kanskje noe om Halo 2?

Lenke til kommentar

Personelig er det mange XBOX, PC og GameCube spill jeg gleder meg til å se. Jeg håper at f.eks. Railroad Tycoon III blir vist, ble annonsert for en tid tilbake, men har ikke hørt noe mer. Så det håper jeg vi får se... 2-ern ruler jo :smile: Den nye tittlen til Illusion Softworks(Hidden and Dangerus 1 og 2, Mafia) blir det spennende om vi får se. Et veldig bra selskap, som ennå ikke har fått så kjempe mye skryt. Selvom H&D var en kjempe hit.. Kanskje vi får se Half-Life 2?! Let's hope so... :smile: Planetside ser jo fett ut. Kanskje første MMO spillet, på PC, jeg skaffer meg..

 

Men, dette er jo et konsoll forum. Så får vel begynne å snakke om hva som kommer på konsollene. Sony kommer absoulutt til å ha sine overraskelser, men ikke noe jeg gleder meg til. Og jeg tror ikke de kommer til og ha nok til å imponere skikkelig... De kommer ikke til å annonsere PS3, selvom noen rykter sier dette. Vil være utrolig uklukt av de i hvert fall..

 

Nintendo kommer til og ha et bra show some vanelig, men når jeg så noen av tittlene(Mario Party4, Wario World) på den plakaten, så ble jeg ikke veldig imponert. Ble litt skuffet faktiskt.. Så vi får håpe de har noen overraskelser på lur til oss! Men de har jo Zelda og Mario i spillbar form, og det er jo ikke akkurat dårlig :grin: Men online blir det spennende å se hva de har på lur!

 

MS tror jeg kommer til å "stjele" showet. De lærte fra fjortårets show, hvor de kanskje hadde det dårligste showet noen har hatt :wink: Hvis de ikke viser Halo2 så blir jeg utrolig skuffet, og det vil være veldig dumt av de. Det går rykter om at MS kommer minst til og ha 7 nye eksklusive tittler. Da er det ikke små, lav profilerte spill vi snakker om. De "små" tittlene er allerede annonsert... Og det er bare fra MS, ikke fra de andre utviklerne som også ryktes at skal annonsere noen XBOX eksklusive. Også synes jeg det blir spennende å se hvilkethvilke selskap MS har kjøpt opp. Det går også rykter om at MS skal annosnere ett nytt XBOX design. Som er mindre.. Kanskje de gjør den billigere i produksjon også, de kommer jo sannsyneligvis til å sette ned prisen i USA sammen med Sony snart. Vil de sikkert ikke tape så mye penger per konsoll.

 

[ Denne Melding var redigert av: Fro på 2002-05-08 12:45 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-08 13:50, helseth skrev:

PS2 til latterlig billig penge?

Håpe, håpe, håpe....


 

Blir nok ikke satt ned så mye i Europa. Kanskje 500 kr etter hvert, men det tar litt tid. Men i USA så er det litt nødvendig etter hvert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...